Co przygotować na rozmowę z serwisem:

Dobre przygotowanie do rozmowy z serwisem oszczędza czas rozmowy, ułatwia pracę i wstępne określenie usterki oraz pomaga należycie przygotować się do naprawy usterki przez serwisanta. Przed wykonaniem telefonu do serwisu warto przygotować:

  • opis usterki lub zgłoszenia,
  • model urządzenia (w miarę możliwości można poszukać naklejki z oznaczeniem w celu łatwiejszej identyfikacji),
  • rok zakupu i instalacji urządzenia,
  • ostatni protokół przeglądu (jeżeli posiadamy),
  • pismo/protokół odbiorczy - w przypadku urządzeń zablokowanych przez kominiarza lub spółdzielnię mieszkaniową.

Obecnie na rynku występuje już taka ilość urządzeń gazowych, że nie raz trudno jest w krótkim czasie określić przyczynę niesprawności urządzenia. Wynika to często np. z różnic w odczytywaniu błędów sterownika dla piecy jednego producenta, różniących się tylko jedną cyfrą lub literą w oznaczeniu. Zalecamy więc relatywnie dokładne oględziny w poszukiwaniu oznaczenia urządzenia przed wykonaniem telefonu.

Serwis piecy gazowych Kraków | Tani serwis piecyków w Krakowie | Piecyk nie zapala | Piecyk nie działa co robić | Dlaczego piecyk nie odpala | Piecyk nie odpala kogo polecacie | Kominiarz wyłączył piecyk
Serwis Ariston Kraków | Serwis Termet Kraków | Serwis Saunier-Duval Kraków | Serwis Termet Kraków